ASIAKASPALVELU

Usein kysytyt kysymykset


Mitkä ovat tilaus- ja toimitusehtonne?

Löydät ne Tilaus- ja Toimitusehtojen alta.

Ovatko aurinkolasinne aitoja?

Jokaisen merkin kohdalla olemme valtuutettu jälleenmyyjä ja ostamme kaikki tuotteet suoraan valmistajalta. Useimmat merkit kuten esimerkiksi Oakley ja Ray-Ban listaavat meidät valtuutetuksi jälleenmyyjäksi omilla sivuillaan. Olemme rakentaneet vahvat suhteet valmistajien kanssa, jotta voimme tarjota parhaita aurinkolaseja parhaaseen hintaan.

Meiltä löytyy myös liiketilat Englannista. Kaikilla tuotteillamme on vuoden tai kahden takuu, riippuen merkistä eikä meillä ole mitään salattavaa, joten mielellämme vastaamme mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.

Miten tuotteiden palautus toimii?

Meillä on 30 päivän palautusoikeus, joten sinulla on 30 päivää aikaa päättää haluatko pitää tuotteen. 30 päivän palautusaika alkaa, kun vastaanotat tilauksesi. Englannin kuluttajansuojan mukaisesti (Distance Selling Regulations 2000) asiakkaalla tulee olla oikeus peruuttaa tilaus vähintään 7 päivää sen vastaanottamisesta. Tuotteiden pitää olla samassa kunnossa, kuin meiltä lähtiessä.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, helpoin tapa on lähettää sähköpostia osoitteeseen fi@sunglassesshop.com.

Voinko palauttaa vahvuuksilla tilattuja aurinkolaseja?

Aurinkolasit vahvuuksilla voidaan palauttaa lukuunottamatta Oakley, Serengeti, Bollé ja Maui Jim -tilauksia, joita ei voi palauttaa eikä vaihtaa. (Hyvitämme tilauksesi ainoastaan sellaisissa tapauksissa, jos palautuksen jälkeen merkin oma optikko varmistaa, että reseptisi on hiottu laseihin väärin, tai jos lasien kehyksissä on valmistusvika.)

Onko maksaminen turvallista?

Maksaminen on äärimmäisen turvallista. Käytämme markkinoiden edistyneintä turvaohjelmaa Thawtelta. Tietosi menevät SSL 256-bittisen järjestelmän läpi, emme näe korttisi tietoja ja maksutapahtuman päätteeksi järjestelmä tuhoaa korttisi tiedot, eivätkä ne näy kenellekään tai tallennu mihinkään järjestelmään. Maksua suorittaessa https:// -linkin alkupäässä kertoo sivuston turvallisuudesta, joten tiedät voivasi shoppailla turvallisesti.

Miten tiedän onko valitsemani aurinkolasit varastossa?

Me pidämme jokaista sivustolla tilattavissa olevaa mallia varastossamme, koska haluamme toimittaa ne sinulle mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Sivumme kertovat mikäli jokin tuote on päässyt loppumaan varastostamme ja järjestelmämme ei anna viedä tilausta loppuun mikäli tuote on loppunut varastosta.

Onko yksityistietoni turvassa?

Kaikki tietosi pidetään salassa ja näemme vain tilauksesi loppusumman ja antamasi osoitteen tilausta tehdessä. Sunglasses Shop on osa MyOptique Group -yhtiötä, joten saatamme tarjota sinulle muiden merkkiemme tarjouksia. Voit kuitenkin helposti lopettaa mainosviestien vastaanottamisen. Klikkaa tästä saadaksesi lisätietoja kuinka käytämme tietojasi.

Oletteko vastaanottaneet palautukseni?

Pyrimme käsittelemään kaikki palautukset muutaman päivän sisällä niiden vastaanottamisesta. Mikäli palautuksesta on kulunut yli viikko, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa fi@sunglassesshop.com.

Saanko rahani takaisin?

Palauttaessasi tuotteen hyvitämme aurinkolasien summan takaisin kokonaisuudessaan. Pyydämme ainoastaan, että lähetät aurinkolasit takaisin niiden alkuperäisessä kunnossa. Hyvitys tapahtuu alkuperäiselle maksuvälineelle, jota käytettiin tilausta tehdessä muutaman päivän sisällä, mutta korkeintaan 30 päivän kuluessa.

Mikä koko minun pitäisi valita?

Meillä on paljon aurinkolaseja ja koko, joka sinun tulisi valita riippuu yksilöllisistä tarpeistasi ja henkilökohtaisesta mausta. Joka tapauksessa suurin osa asiakkaistamme valitsee keskikokoiset lasit kolmesta vaihtoehdosta. Jos sinulla on kysyttävää, otathan rohkeasti yhteyttä. Suomalainen asiakaspalvelijamme palvelee sinua mielellään arkisin 10:30-18:00 välisenä aikana.

Haluan ostaa aurinkolasit lahjaksi. Mitkä valitsen?

Aurinkolasit ovat loistava lahja ja 30 päivän palautusoikeuden ansiosta ostaminen on riskitöntä. Meillä on ammattilaisia, jotka osaavat neuvoa sinua löytämään parhaat aurinkolasit, kertoa eri linssiteknologioista, kehyksen malleista ja aurinkolasien käyttötarkoituksesta. Voimme auttaa sinua valitsemaan oikeat kehykset kenelle tahansa ne ostatkin. Ota meihin yhteyttä ja keskustele asiakaspalvelijamme kanssa, joka jakaa mielellään osaamisensa kanssasi.

Tarkastatteko tuotteet ennen postitusta?

Tarkastamme aina tuotteemme ennen, kuin lähetämme ne. Henkilökuntamme tarkistaa linssit, saranat, nenätyynyt sekä kaiken muun ja allekirjoittaa pakkauslapun, jotta jokainen pari lähtisi asiakkaalle täydellisessä kunnossa.

Missä tilaukseni on?

Kaikki tilaukset Suomeen lähetetään joko UPS-kuriirilla tai Royal Mail postipakettina. Loppusummaltaan yli £80/100€ arvoiset tilaukset lähetetään UPS:n kautta ja alle £80/100€ arvoiset tilaukset normaalisti 1.luokan postipakettina. Paketin seurantatiedot lähetetään sinulle heti, kun tilaus on lähdössä matkaan ja toimituksessa kestä yleensä 4-6 arkipäivää (UPS) tai 7-14 arkipäivää (Royal Mail). Huomaathan, että normaalille postipaketille ei ole saatavilla seurantanumeroa tai tarkkaa toimitusaika-arviota.

Mitä, jos tuotteeni on viallinen?

Toivomme, ettemme koskaan onnistu lähettämään viallista tuotetta, mutta jos tuotteessa jostain syystä on mielestäsi vikaa ota meihin yhteyttä fi@sunglassesshop.com ja autamme sinua asiassa mahdollisimman nopeasti.

Onko teillä liiketiloja?

Meillä on liiketilat Englannissa (105 The Broadway, Leigh on Sea, Essex SS9 1PG), joten jos olet joskus lähistöllä tule ihmeessä poikkeamaan. Jos et kuitenkaan pääse liikkeeseen, nettisivumme ovat avoinna 24h joka päivä. Äläkä huolehdi, jos tuote ei sovi sinulle, lähetä se meille takaisin. Etsimme yhdessä sinulle sopivan tuotteen.